eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] %&*^% :-)Re: [inteligo] %&*^% :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.atman.pl!not-for-mail
    From: "Artek" <a...@e...one.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] %&*^% :-)
    Date: Tue, 25 May 2004 17:40:20 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 31
    Message-ID: <c8vp2c$2n07$1@news.atman.pl>
    References: <c8v5jq$dmk$1@inews.gazeta.pl> <c8v5q0$ha4$1@topaz.icpnet.pl>
    <c8v60m$f1g$1@inews.gazeta.pl> <c8vcpf$25rk$1@news.atman.pl>
    <c8vd7i$lav$1@inews.gazeta.pl> <c8vlil$2hk0$1@news.atman.pl>
    <c8vmhj$a1v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: kleopatra.net.icm.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.atman.pl 1085499276 89095 193.0.71.143 (25 May 2004 15:34:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 May 2004 15:34:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.0
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.132
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:300084
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c8vmhj$a1v$1@inews.gazeta.pl...
    > A nie chodiz o to ze przekazywane są za pomocą POST, a nie GET ? (mogę
    > bredzić)
    > Przynajmniej zawsze mi przeglądarka pyszczy gdy próbuję zrobić Ctrl-R :-)

    Przy metodzie GET przy próbie odświeżania przeglądarka
    wyświetla jakiś swój komunikat. Przy metodzie POST - nie.
    Dzięki temu mają pełniejszą kontrolę nad tym, co
    wyświetli się użytkownikowi na ekranie ("jakie wysyłanie
    formularza? Przecież ja żadnego formularza nie
    wysyłałem!").

    > W BZWBK jest chyba po prostu strona logowania. Jest gdzieś w Helpie
    > info, że te przyciski są "be", i nie zauważyłem większych problemów (ale
    > tutaj jedym źródłem mmógłby być Helpdesk BZWBK). W mBanku chyba też
    > nie są ukryte ? A na CyberCafe nie zauważyłem zalewu postów na ten temat.

    Ty nie zauważyłeś problemów, ale może widzą je pracownicy
    infolinii? A na CyberCafe być może przebywają wyłącznie
    bardziej kumaci użytkownicy? - To takie moje gdybanie.

    A może chodzi tylko o pewną filozofię projektowania interfejsu
    użytkownika, która uznaje zasadę, że w interfejsie powinno być
    tylko to, co jest potrzebne i nic więcej. Ja się pod taką filozosią
    podpisuję czterema łapami.

    Pozdrawiam,
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1