  • Data: 2005-01-05 17:34:04
    Temat: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Od: "Adam" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do oddziału PKO
    > BP i się wykłócić.

    heh..mam nadzieje ze wiesz co piszesz - ostatnio cos takiego robilem..zwykle
    proste zamkniecie rachunku w pko bp (alleluja-juz nigdy mam nadzieje, nie
    zobacze tego banku).Najpierw okolo 50 minut stania w kolejce do konsultanta,
    wraz z emerytami(jak wiadomo, ludzie ci preferuja wizyte w banku przy
    kazdej,nawet najmniejszej operacji na rachunku) - a ze jest ich najwiekszy
    odsetek wsrod klientow tego banku, bylo ich calkiem sporo. W koncu dostalem
    sie do okienka - okazalo sie jednak ze zmieniono funkcjonalnosc tego okienka
    (dawno tam nie bylem) i nie zamkne juz tam rachunku - powstalo do tego inne
    okienko,do ktorego w kolejce stala podobna ilosc petentow. Pomyslalem:coz,
    pojde do innego oddzialu Pani w okienku powiedziala ze zamknac moge rachunek
    wszedzie - wysla dyspozycje poczta. W innym oddziale: znow kolejka - tym
    razem ok. 30 minut - oczywiscie ta sama grupa ludzi w przewazajacej czesci
    stala w kolejce. W koncu dopchalem sie - okazalo sie ze zamknac konto mozna
    jedynie w PLACOWCE MACIERZYSTEJ...tego juz nie znioslem..Oczywicie po
    rozmowie z kierowniczka zrobili dla mnie wyjatek...
    Jest to jeden z NAJGORSZYCH BANKOW NA SWIECIE. (moge zaryzykowac to
    stwierdzenie,gdyz mam konto w Kanadzie,USA,Australii,UK, a kiedys
    zalatwialem rowniez sprawy np. w bankach Hiszpanskich i Marokanskich).
    Pracuja tam ludzie niekompetentni(w/w sytuacja nie jest jedyna ktora
    doprowadzala mnie tam do obledu), ktorzy maja gdzies klienta i jego czas.
    Nawet najwiekszemu wrogowi nie zyczylbym zalatwiania tam jakiejkolwiek
    sprawy..Zdecydowanie odradzam wiec Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Zadowolony z rozwiazania umowy byly klient banku pko bp (mala litera, gdyz
    nie jest to dla mnie powazny bank).

    Adam