eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo czy mBank? Co wybrać?Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam" <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Date: Wed, 5 Jan 2005 18:34:04 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <crh8n6$68v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    <8...@c...softax.local> <crh0pv$et6$3@news.elsat.net.pl>
    <crh44r$qvd$2@inews.gazeta.pl> <crh57i$2uba$1@KORBolin.KS.K.PL>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.132.67
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1104946726 6431 62.121.132.67 (5 Jan 2005 17:38:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jan 2005 17:38:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331619
    [ ukryj nagłówki ]


    > Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do oddziału PKO
    > BP i się wykłócić.

    heh..mam nadzieje ze wiesz co piszesz - ostatnio cos takiego robilem..zwykle
    proste zamkniecie rachunku w pko bp (alleluja-juz nigdy mam nadzieje, nie
    zobacze tego banku).Najpierw okolo 50 minut stania w kolejce do konsultanta,
    wraz z emerytami(jak wiadomo, ludzie ci preferuja wizyte w banku przy
    kazdej,nawet najmniejszej operacji na rachunku) - a ze jest ich najwiekszy
    odsetek wsrod klientow tego banku, bylo ich calkiem sporo. W koncu dostalem
    sie do okienka - okazalo sie jednak ze zmieniono funkcjonalnosc tego okienka
    (dawno tam nie bylem) i nie zamkne juz tam rachunku - powstalo do tego inne
    okienko,do ktorego w kolejce stala podobna ilosc petentow. Pomyslalem:coz,
    pojde do innego oddzialu Pani w okienku powiedziala ze zamknac moge rachunek
    wszedzie - wysla dyspozycje poczta. W innym oddziale: znow kolejka - tym
    razem ok. 30 minut - oczywiscie ta sama grupa ludzi w przewazajacej czesci
    stala w kolejce. W koncu dopchalem sie - okazalo sie ze zamknac konto mozna
    jedynie w PLACOWCE MACIERZYSTEJ...tego juz nie znioslem..Oczywicie po
    rozmowie z kierowniczka zrobili dla mnie wyjatek...
    Jest to jeden z NAJGORSZYCH BANKOW NA SWIECIE. (moge zaryzykowac to
    stwierdzenie,gdyz mam konto w Kanadzie,USA,Australii,UK, a kiedys
    zalatwialem rowniez sprawy np. w bankach Hiszpanskich i Marokanskich).
    Pracuja tam ludzie niekompetentni(w/w sytuacja nie jest jedyna ktora
    doprowadzala mnie tam do obledu), ktorzy maja gdzies klienta i jego czas.
    Nawet najwiekszemu wrogowi nie zyczylbym zalatwiania tam jakiejkolwiek
    sprawy..Zdecydowanie odradzam wiec Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Zadowolony z rozwiazania umowy byly klient banku pko bp (mala litera, gdyz
    nie jest to dla mnie powazny bank).

    Adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1