eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminuRe: inteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminu
    From: "Pawel U." <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminu
    Date: Fri, 10 Aug 2012 06:59:51 +0000 (UTC)

    m <m...@g...com> napisał(a):

    > Chciałem ja dzisiaj sprawdzić stan konta w inteligo, przed pójściem do
    > bankomatu.
    >
    > Wchodzę komórką (przeglądarka z androidem), po zalogowaniu się widzę
    > jakieś informacje o tym że się coś tam zmieniło, linki do pdfów.
    >
    > No ale to mi zasłania zupełnie listę rachunków i nie widzę ile mam na
    > koncie.
    >
    > Myślę sobie, coś sobie wykombinowali z javascriptem, mobilna
    > przeglądarka sobie nie radzi, trzeba otworzyć laptopa.
    >
    > A trzeba wiedzieć, że internet miałem bardzo, ale to bardzo cieniutki
> [...]

    Sposób na poinformowanie rzeczywiście wyjątkowo nieszczęśliwy. Ale coraz
    mniej mnie dziwi w kontaktach z bankami - wszyscy normalni ludzie już
    uciekli z PKO i innych, a same banki równają standard do straganów. Teraz
    przed nami przekopywanie się przez setkę stron regulaminów, tabelek aby
    znależć gdzie bank chce nas wydymać.
    Ładnie takie aktualizacje ma rozwiązane Barclays /no, niestety nie u nas/.
    Klient dostaje mailem informacje o zmianie. Na początku jest umieszczone
    streszczenie zmian, a dla dociekliwych tekst zmieniony - nie całe klocki
    regulaminów - na końcu wiadomości. Można? Można!

    Paweł U.