eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo przetwarza ? › Re: inteligo przetwarza ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo przetwarza ?
    Date: Sat, 9 Feb 2002 11:39:13 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 58
    Message-ID: <s...@a...home.ostrow.pl>
    References: <6...@4...com>
    <s...@a...home.ostrow.pl>
    <a42v25$2re$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb117.kalisz.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1013254753 2523 213.25.218.117 (9 Feb 2002 11:39:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Feb 2002 11:39:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.3 (FreeBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:161792
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <a42v25$2re$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrna69s7h.30lp.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...
    >
    >> Wlasnie neidawno moj ojciec zakladal konto w Inteligo. Z tego co widze to
    >> juz na samym poczatku widac ze cos nna niekorzysc sie zmienilo.
    >> Firma kurierska nie dzwoni juz na komorke (choc byla podana) lecz na
    >> domowy numer i nie jest zainteresowana tego robic bo - zbyt drogo!
    >
    > A powinna. To już raczej nie jest wina inteligo, tylko badziewiastej firmy
    > kurierskiej.

    Tak, tylko ze jak ja wczesniej otrzymywalem dokumenty z Inteligo to
    wszystko bylo ladnie i tak jak powinno byc! Zadzwonili do mnie na komorke
    i dokladnie mniej wiecej poinformowali kiedy sie zjawia. Oczywiscie
    rowniez sprawdzali moj dowod osobisty.


    > Konsultanci przy zakładaniu konta pytają się, który numer podać kurierowi. I
    > frma kurierska powinna wywiązywać się ze swoich zobowiązań.

    widac obecnie wola oszczedzac :))))) coz takie trudne czasy nastaly :)


    > W zostawieniu numeru do siebie nie widziałbym nic dziwnego [tnt też tak
    > chyba robi], gdyby ie musieli już za pierwszym razem dostarczyćprzesyłki do
    > rąk własnych...

    Rozmowa wygladala mniejw iecej tak :

    Firma kurierska mamya to i to czy jest ta i ta osoba? (Jesli sie
    odpowiedzialo ze nie) to od razu informowali co i jak i gdzie trzeba
    dzwonic zeby dana rzecz otrzymac.Na tym sie skonczylo. Ciekawe czy jak
    czlowiek sie nie odezwie to nic to znow ponowia probe?

    >
    > Dodam, że kurier nie ma ochoty sprawdzać dowodu osobistego i da przesyłkę
    > byle komu... Jakby jakieś menelstwo stało pod klatką, to też byłby w stanie
    > im wydać...


    zobaczymy jak teraz postapia eeh, u mnie wszystko bylo oki.


    > Moim zdaniem inteligo powinno zdecydowanie wpłynąć na firmę kurierską i
    > zażądać traktowania klientów, jak trzeba... Wszak kurier to jeden z
    > pierwszych kontaktów klienta z bankiem...


    Zdecydowanie TAK! To sa jakby wyslannicy Banku, ktorzy posiadaja wazne
    dokumenty. Nikt inny ale wto wlasnie Bank inteligo dogaduje sie z dana
    firma co i jak i za dana usluge jej placi.

    Pozdrawiam




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1