    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] zmiana regulaminu / oprocentowania / TOiP
    Date: Fri, 8 Feb 2002 22:33:40 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb66.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a3ulol.3vun44f.1@Tomasz.Waszczynski...

> [...]
    Czy

    > No raczej może, chociaż z drugiej strony trudno, żeby klient się
    > codziennie dowiadywał czy nie ma jakichś zmian. Sądzę, że to zależy

    Ależ tak określa regulamin. I nowy i stary. Klient zawsze ma dostęp do
    aktualnych stawek
    na www i telefonicznie.

    > Ale jak Ci pobiorą jakieś opłaty, to walcz! :))))

    Ja tam nie wypowiadam, ja tam jestem zadowolony. :)

    > Ale wówczas ktoś, kto nie zapoznał się ze zmianami mógłby twierdzić,
    > że Bank nie dał mu takiej możliwości, bo przecież on nie ma obowiązku
    > codziennie dzwonić i się pytać. Nic takiego w umowie nie ma.

    Jest, że aktualne stawki TOiP są dostępne dla niego tam a tam i nie ma słowa
    o tym, że bank będzie go informował w jakikolwiek inny sposób...

    > Ale nie zobowiązuje także klienta do dowiadywania się o zmianach na
    > własną rękę. Informuje jedynie, gdzie można znaleźć zmiany.

    Wydaje mi się właśnie, że to jest to samo... Jeśli klient nie sprawdzi, to
    jego strata...

    I tak jest w innych bankach - w Millennium cenniki były w bankolinii i
    oddziałach i tym był wystarczający sposób zmiany cennika...

    > Jak dla nie ma potrzeby pisać o powodach, bo opłat wg nowego TOiP nie
    > mogą pobierać, a oprocentowanie tak czy inaczej obowiązuje.

    A jednak mogą... Takie jest stanowisko banku...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl