  • Data: 2009-10-21 14:42:31
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wiesz, jaka to frajda, gdy trzeba oddelegować codziennie
    > setki tysięcy złych?

    Ale masz sklep czy tak se piszesz ?

    Mój znajomy ma sklep i mówi, ze mu to absolutnie nie przeszkadza.

    > na dodatek trudniej
    > zapłacić fałszywą kartą niż fałszywą makulaturą. :)

    w ciągu ostatniego pół roku ile razy słyszałeś o problemach z kartami a
    ile razy o problemach z podrabianiem gotówki ?

    > że karty są opłacalne także dla sklepu.

    Wg niego gdyby w handlu detalicznym była tylko gotówka byłby do przodu o
    kilka tysięcy miesięcznie.

    Karty początkowo były dla bogatych ludzi. Potem zaczęły się
    upowszechniać, ale pamiętam wejście do Polski Citi z Visą - wymagali
    dość dużych na owe czasy dochodów - powtarzali pierwotny schemat.

    Dziś karty są wszędzie. Dla kupujących znaczne ułatwienie życia.
    Ale ze sprzedawców operatorzy zdzierają skórę, mając teraz dużą
    przewagę - klienci już z kart nie zrezygnują.
    Poza tym w Polsce banki są drogie - opłaty za to i tamto i siamto, więc
    czemu operatorzy mieliby mieć inne podejście ?

    Może potrzeba na rynku więcej operatorów ?

    eService, Polcard, ilu ich jest w Polsce ?

    KJ