  • Data: 2009-10-27 13:41:50
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów <K...@n...com> writes:

    > Pytasz mnie czy jest oszustem i przestepca ?
    >
    > Oczywiscie ze jest, poza tym gwalci, rabuje i zabija.

    Aha.

    > Zalezy od kwoty, ale nie widze problemu zeby od pewnej jej wysokosci
    > operator zaczal tlumaczyc sklepikarzowi ze nie zweryfikowal podpisu
    > itd.. zacznie sie spor prawny na ktorym sklepikarz jest albo w plecy
    > na kosztach adwokata albo w plecy na straconym czasie.

    Nic z tych rzeczy, to tak nie dziala.
    Klient pisze reklamacje -> bank prosi sklep (acquirera) o dowod
    transakcji, sklep wysyla kopie kwitu z podpisem (obojetnie jakim)
    klienta, bank widzi ze kwit jest podpisany (jakkolwiek) a transakcja
    byla autoryzowana przez bank i uzyto CVV/CVC (ze sciezki magnetycznej
    lub procesora) i na tym sprawa sie dla sklepu konczy. Teraz to jest
    sprawa miedzy bankiem i klientem, ktory z nich ma zaplacic.

    W internecie to nieco inaczej wyglada.

    > Nie masz watpliwosci, ze czlowiek ktorego absolutnie nie znasz, nie
    > lubi KK bo przeszkadzaja mu oszukiwac. Styl myslenia ktory robi
    > wrazenie.
    > Na mnie najgorsze z mozliwych.

    Wybacz, ale mozliwosci sa dwie, musisz sie na ktoras z nich zdecydowac.
    To jest tak jak 2+2=4, mozesz to sobie nazywac najgorszym stylem
    liczenia czy jakkolwiek, ale wynik sie od tego nie zmieni.
    --
    Krzysztof Halasa