eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
  • Data: 2009-08-27 11:43:23
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > On 2009-08-26 22:18, k...@o...pl wrote:
    > Powiedz tylko, gdzie pozakładasz tyle kont?

    tajemnica wojskowa :) jak mi je pracownicy banku zamkną,
    a tvp ani onet nie opublikują tego jako "ciekawostki" albo
    opublikują coś w stylu że JAKIŚ świr założył od cholery kont
    w JAKIMŚ banku, wtedy podam nazwę "tego czegoś" na grupie. ;)

    o ile oczywiście nie potwierdzi się klątwa o karaniu wstecz
    i nie będę odsiadywać wyroku dożywotniego więzienia za zamordowanie
    systemu eliksir :P upewniłem się co prawda że eliksir nie jest chyba :)
    człowiekiem i pod art. 148 kk sie nie łapie, nie ma także artykułu kk
    zabraniającego wysyłania jednogroszowych przelewów, ale czort ich wie
    ziobryzacja prawa trwa i pomimo odejścia ziobry nie wykluczam, że
    jakiś sąd mnie kiedyś powiesi za ziobro :)