eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
  • Data: 2009-08-27 10:49:32
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XYZ" h747j3$g17$...@n...onet.pl

    > Mój pomysł opierał się na wykonywaniu przelewów o wysokości 3 gr na rach.
    > walutowy w EUR. Zaokrąglone dawały 0,01 EUR. Zyski spokojnie mogłyby iść
    > w tysiące, gdyby nie to, że nie znalazłem jeszcze banku, który przyjmowałby
    > takie przelewy. mBank i Alior zwróciły przelewy, a w Nordei pieniądze się
    > rozpłynęły.

    Zamiast 3 gr można lać ileś plus te 3 gr, które zaokrąglą się do góry.
    Na oko przelew będzie trudny do zidentyfikowania (poza tym, że taki
    przelew nie wystąpi samodzielnie, ale w asyście ;) setek tysięcy mu
    podobnych) a i bez dodatkowych filtrów automagia takiego czegoś nie
    wyłapie i takie coś przepuści. :)

    > Ostatecznie próbowałem przelewać w Aliorze z rach USD->EUR. "Zarobiłem"
    > w ten sposób 2 zł i dałem sobie spokój, bo interfejs Aliora jest tak
    > skonstruowany, że napisanie skryptu, który robiłby te przelewy i dodatkowo
    > obsługiwał błędy (np. strona się niezaładowała, czy wylogowanie) jest
    > bardzo trudne (Ajax). Ciekawe, kiedy wprowadzą captcha.

    Chyba nocnikowa lokata rodem z Aliora otworzyła puszkę Pandory. :)
    Obawiam się, ;) że podobne pomysły będą się mnożyły -- i będą coraz
    ciekawsze, coraz bardziej wyrafinowane a zasięg tych okrągłości ;)
    wykroczy znacznie poza obelkowanie...

    Może wreszcie PO zrezygnuje z tego podatku, a może ustawowo zmieni
    się metodę zaokrąglania... Półgroszówki co najwyżej nadwerężą nieco
    kieszenie banków, ale zawalenia Elixirami mogą położyć ten system
    na łopatki w ogóle. :) Co będzie kolejnym rozwinięciem ;) rodem
    z zaokrągleń -- trudno zgadnąć. :) I początku czego jeszcze
    można się spodziewać po belkowiźnie -- tez trudno zgadnąć. :)
    Niby na te zaokrąglenia przewalutowania można było wpaść bez
    belkowania, ale jakoś tak się stało, że belkowanie było inspiracją. :)
    (bez belek nie byłoby wielości KO i dziennej kapitalizacji odsetek,
    czyli zaokrąglenia odsetek byłyby mizerne/nieefektywne)

    -=-

    Ja akurat nie jestem oryginalny i uważam, że PO powinna wywiązać się
    z przedwyborczych obietnic i zmniejszyć podatki w ogóle, przy okazji
    mocno podcinając to, co fiskusa obciąża niepotrzebnie. Na przykład
    MZ odciąć należy ,,Kościół'', bo jeśli jest on potrzebny -- wierni
    dadzą mu bezpośrednio (bez pośrednictwa fiskusa -- taniej im to wyjdzie
    a ,,Kościół'' więcej uzyska/dostanie) na tacę z potrzeby serca, czyli
    z miłości, a jeśli wierni na tacę nie dadzą, to oznaczać będzie, że
    ,,Kościół'' jest niepotrzebny lub potrzebny, ale w mniejszej skali,
    że tak to określę. :)

    -=-

    Jeżdżąc po polskich wsiach, widzę nędzę -- zmniejszenie podatków mogłoby
    ulżyć ludziom, czyli dać to, o co ,,Kościół'' walczy od lat. :) Inną
    tragedią widzianą aż nazbyt wyraźnie jest pijaństwo -- gdyby ukrócono
    zyski płynące z alkoholu, też żyłoby się weselej i spokojniej oraz
    (w pewnym sensie) dostatniej -- może niektórzy by najpierw zbiednieli
    (handlarze czy producenci) ale na dłuższą metę (i nie chodzi mi tutaj
    o melinę) także oni by wzbogacili się na tej abstynencji. :) A ukrócenie
    zysków płynących :) z alkoholu MZ można uzyskać poprzez zrzeczenie się
    zysków z akcyz, czyli poprzez zezwolenie na lokalne bimbrownictwo. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Wracając do półgroszówek -- chyba można ;) wlać i Polbanku
    na 3 mocne i do innych banków. Nawet jeśli jakiś bank daje
    marne 4% czy 5%, to przeca całkiem niezłe oprocentowanie w przypadku półgroszówek. :)