eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
  • Data: 2009-08-27 14:40:24
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" 9...@w...goo
    glegroups.com

    : Kombinatorzy z zryta psychika pojda szukac szczescia gdzie indziej, a
    : zostana wkurwieni zwykli klienci, ktorzy straca fajna funkcjonalnosc
    : konta.

    Od jakiego momentu psychika jest zryta? Gdy kupuję mleko w Biedronce
    (po 1.49 za litr z Mlekovity, czyli chyba akurat teraz najlepsze mleko
    Polsce) zamiast w ,,ekskluzywnym'' sklepie (po 3.2 za litr) to już mam
    zrytą? Gdy zakładam dziesięć lokat zamiast jednej, to mam już zrytą czy
    jeszcze nie? Może dopiero wówczas zostanie zryta lub za zryta uznana, gdy
    założę trzy komplety po dziesięć sztuk? Ile kont można mieć, aby psychika
    nie została uznana za zrytą? I dlaczego tyle lat Polacy walczyli
    z komunizmem, gdzie nie wybierano tego, co się opłacało, ale to,
    co narzucała ,,władza''? Co w tym złego, że chcę jak najmniej
    stracić przy przelewaniu? A co złego, gdy te straty chcę mieć
    rodem z Lady Pank? ;)

    Zaokrąglenia Marka Belki są niebezpieczne. Być może w zdrowym
    społeczeństwie nie są chorobogenne, ale IMO każdy Polak ma zrytą
    psychikę.

    W tym kraju przyszłość jest niepewna, zarobki niskie, a bezrobotnych
    (czy inaczej ,,wysadzonych z siodła'') spycha się do śmietnika. :)

    IMO najbardziej zryta jest psychika różnej maści dobroczyńców,
    którzy chcą wykrzyczeć na (tak zwane) całe gardło:

    -- Patrzcie, jacy jesteśmy dobrzy!!!

    Przypomnę może żart z wyborów Miss. :)

    Te dziewczyny są bardzo skromne -- każda myśli o pokoju.
    Ja to bym od razy brał dwa pokoje z kuchnią. :)

    I może inny, rodem z pokoju. :)

    Podczas gdy inne narody prowadziły ekspansywne, zaborcze,
    imperialne wojny, Rosjanie walczyli o pokój, a Niemcy o korytarz. :)

    -=-

    IMO czas najwyższy na zlikwidowanie niemądrego obelkowywania. :)
    Jako (imo oczywiście) zdrowy na umyśle jestem za opodatkowywaniem skąpych...
    Znaczy... Oszczędnych i gospodarnych, ale jako spychany do śmietnika przez
    instytucje charytatywne (głownie przez ,,Kościół'') jestem za likwidacją
    belki. :) Przy okazji jestem za tym, aby dzieci w szkołach uczyć pokory
    i wzajemnego szacunku, nie zaś rozpychania się łokciami, energiczności
    i chamstwa. Kto wie -- może już za 50 lat w tym kraju będzie można żyć. :)
    Na razie pozostaje silna wiara, połączona z dotowaniem ,,Kościoła''. :)
    Wiaro w cuda? Zdecydowanie w cuda. Niby Bóg (w Piśmie Świętym) zachęca
    do ufnej modlitwy, dodając, iż nie należy zapominać o jałmużnie, ale też
    dodaje, iż nie można Go przekupić :) darem. :)

    A kieruję ostatnie słowa do tych białostoczan, :) którzy z uporem godnym
    czegoś lepszego ,,modlą się o to'', abym zatrudnił ich dzieci w firmie Elis. :)
    Firma jest, miasto jej zleca i płaci dobrze, ale -- to nie moja firma i po tym,
    jak ja nie mogłem znaleźć zatrudnienia, nikogo nigdzie nie zatrudnię. :) (chyba
    że za freeko -- jak pracowniczki w bankach, dając im masę roboty przy zakładaniu
    absurdalnych kont lub pracowników serwisu samochodowego usuwających skutki
    wypadku, gdy płaci ubezpieczyciel, na dodatek nie z moich składek)

    Unormalnienie obelkowania jest jednym z kroków koniecznych do budowania w tym
    kraju tak zwanego dobrobytu. Oczywiście to mikry krok, ale jednak potrzebny.

    -=-

    Nie ten ma zrytą psychikę, kto chce zarobić na zaokrągleniach,
    ale ten, kto buduje głupie zasady postępowania. :)

    Aby było jasne -- na razie ;) wejście w euro nam nie grozi. :)
    Przewalutowania będą miały swoje miejsce coraz częściej. :)
    A ten, kto ukazuje problem, zamiast na nim zarabiać, powinien
    być jakoś nagradzany przez tak zwane społeczeństwo. :) Ja bym
    takich wybierał do różnego rodzaju władz, zamiast ludzi ,,energicznych''. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'