  • Data: 2009-09-06 16:38:23
    Temat: Re: jak opisać casback organowi podatkowemu?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > po moim pytaniu, pit.pl pytał aliora o to jaki charakter

    I to jest Twoj "szkolny" blad. Jak pytanie wysle gazeta/portal czy cos
    w tym stylu to dostanie standardowy material dotyczacy danego
    produktu. Jak pyta klient banku, dobry klient, bezposrednio w banku to
    bank inaczej podchodzi do takich pytan.

    > aliorowi "się nie chciało" chociaż mógł to wykorzystać reklamowo
    > np. że ich oferta jest "lepsza niż ustawa przewiduje" i stąd
    > zaistniała potrzeba wydania interpretacji. Ale olali to.

    Wiesz z podatkami to tak jest, ze w tym kraju nie ma nic pewnego. Mnie
    osobiscie dziwi, ze znalazl sie koles, ktory wystapil z pytaniem MF o
    cashback. Jak dla mnie to jeest tak, ze jak ktos szuka guza - to go
    znajdzie. 19 lat ludzie handlowali waluta - nikt tego nie rozliczal w
    PIT, jakis dziennikarz wpadl na to zeby zapytac MF co ze spekulatnami
    walutowymi to MF odpowiedzialo, ze oczywiscie sprzedaz waluty w
    kantorze trzeba rozliczyc na PIT. Podobnie z cashback i kazda inna
    sprawa na jaka skieruje sie "oko saurona z MF".

    O co ich nie zapytasz, o czym nie zrobi sie glosno MF _zawsze_ bedzie
    chcialo na tym polozyc lape.