  • Data: 2009-09-06 16:37:28
    Temat: Re: jak opisa�� casback organowi podatkowemu?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tobie się wydaje, że można nie dostać innej interpretacji w tej samej sprawie?
    > Czytałem nawet o przypadku, że jeden naczelnik w odstępie chyba trzech tygodni
    > wydał dwie różne interpretacje dotyczące identycznych spraw. :)

    wydaje mi się że w życiu pewna jest tylko śmierć bo podatki niekoniecznie :)

    jednakże w przypadku uzyskania przez jednego podatnika interpretacji na tak,
    istnieje duże prawdopodobieństwo że urzędnik który dostanie "na tacy" tekst
    innej, pozytywnej interpretacji, odpisując innemu podatnikowi

    1) zgodzi się z poglądami innego urzednika albo
    2) nie będzie miał ochoty do pracy, skorzysta z internetu, użyje
    myszki komputerowej oraz funkcji kopiuj i wklej, wkleić do edytora
    tekstu czyjś tekst podpisać się pod nim powiedzieć sobie "załatwione"
    i rozpocząć zaparzanie kolejnej kawy lub rozwiązywanie kolejnej krzyżówki