  • Data: 2009-04-09 19:01:54
    Temat: Re: jak otrzymać KK Polbank-Era
    Od: "krzymek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > też mam TYLKO Tak Taka i chcieli mi dać 10kzł bez papierów...

    Niewżne czy masz abonament czy TT, ważne jest to abyś nie mial zaległości w
    abo, a w TT aktywne konto i tyle z Ery.
    Natomiast co do limitu to musiałes zadeklarować zarobki min 5-10tyś
    miesięcznie.
    A pozatym nie mogli ci dać 10tyś bez zaświadczenia o zarobków, ponieważ w
    regulaminie jest jasno napisane że w takim wypadku max limit to 8 tyś a
    standardem jest 5 tyś co pewnie większość potwierdzi że taki własnie limit
    otrzymała.
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2