eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
  • Data: 2010-03-04 18:59:38
    Temat: Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 19:36, "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    wrote:
    > Podobnie jak cz przedm wc w uwa am, e system bankowy
    > od tego nie ucierpi. Moim zdaniem, RM po prostu prowadzi
    > z mBankiem gr , kt rej celem jest wyci gni cie wi cej pieni dzy.
    >
    > Bank okaza s abo , pospiesznie przekazuj c RM "darowizn "
    > i licz c, e to wyciszy spraw . Nic bardziej b dnego, bo skoro
    > tak atwo dali kwot X, to czemu nie mi liby da 10 razy wi cej,
    > jak si ich porz dnie przyci nie :)
    >
    > RM zdoby o przewag nad mBankiem i to wykorzystuje; wiele firm
    > na ich miejscu post pi o by podobnie i w tym sensie, jest to normalne
    > zachowanie "rynkowe", zgodne z duchem darwinizmu (MSPANC!)

    Tak naprawde RM nie ma zadnej przewagi nad mBankiem. Legitymacje
    procesowa i podstawe do domagania sie zwrotu pieniedzy maja wplacajacy
    - nie zas Radio Maryja. Zapewne bardzo wielu z nich moze nawet nie byc
    swiadomych calego zamieszania lub nie miec juz potwierdzen wplaty.

    Trudno wiec bedzie zorganizowac setki? tysiace? wplacajacych, ktorzy
    beda w stanie udowodnic, ze to oni wplacali i zorganizowac zbiorowe
    wystapienie o zwrot kasy/pozew zbiorowy.

    RM moze wiec krzyczec i liczyc, ze mBank zmieknie i moze strzeli jakas
    darowizne na rozglosnie ojca Rydzyka.