eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
  • Data: 2010-03-04 20:32:13
    Temat: Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 21:07, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 4 Mar 2010 16:18:08 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski napisa (a):

    > ... co tylko pokazuje jak g upie wyroki u nas zapadaj :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    Ale dlaczego uwazacie, ze ten wyrok jest glupi?

    Sorry mam wrazenie, ze wiekszosc osob, ktore pisze, ze wyrok byl glupi
    nie zna ani wyroku ani jego podstaw prawnych. Przeciez w obecnym
    stanie prawnym sad nie mial mozliwosci inaczej orzekac.

    Jesli bank jako profesjonalista podejmuje sie wykonania zlecenia
    przelania na rachunek bankowy konkretnej osoby [!] to powinien przelac
    na rachunek konkretnej osoby, nie zas innej.

    Sad zrobil jedyna rzecz, ktora mogl zrobic i nie ma tu absolutnie pola
    do popisu.

    Na szczescie ktos dostrzegl niezyciowosc pewnych regulacji i dzieki
    temu pojawia sie przepis, ktory wyzej cytowalem - czyli wykonywanie
    zlecenia jedynie po numerze konta.

    Ale tu przepisy nie dogonily techniki - a sad musial na podstawie tych
    przepisow wyrokowac, nie mozna wiec zarzucac, ze sad postapil glupio.