  • Data: 2007-08-11 21:22:41
    Temat: Re: jaki fundusz polecacie? [na 2 lata]
    Od: "stefan" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f9kgee$95u$1@news.onet.pl, Mithos <f...@a...pl> napisał:

    > I bardzo zle, bo gospodarke mimo wszystko mamy slaba.

    Dotychczasowe doświadczenie wskazuje, że im bardziej poprzednie rządy
    "interesowały się" gospodarką, tym gospdarka gorzej na tym wychodziła. A gdy
    wicepremierem i ministrem finansów został "geniusz ekonomiczny", to w
    krótkim czasie dynamika wzrostu gospodarczego spadła z prawie 6% do 0,4%.
    Niezły winik, co?
    Dla mnie ideałem by było, gdyby rząd w ogóle nie wiedzieł o istnieniu
    gospodarki, to wtedy najlepiej by jej to służyło i ostatnie póltora roku
    wskazuje, że ten pogląd chyba jest słuszny.

    > Spadek
    > bezrobocia to zasluga tego ze ludzie emigruja albo przestaja sie
    > rejestrowac,
    > obecny wzrost to zasluga tego ze teraz zaczynamy odczuwac wejscie do
    > UE, na swiecie tez wszystko dobrze sie rozwija, wiec i my korzystamy.
    > PiS natomiast te oznaki przypisuje sobie co jest totalna bzdura.

    Do UE weszliśmy póltora roku przed wygraniem wyborów przez PiS i jakoś
    poprzedniemu rządowi to wejście do UE nie bardzo było w stanie pomóc, a
    PiS-owi nagle wszystko zaczęło sprzyjać, nawet młode kobiety nagle weszły w
    okres rozrodczy i zaczęły na potęgę rodzić dzieci.
    Nie za dużo tych zbiegów okoliczności?

    > Rzad powinien obnizac podatki i upraszczac procedury. Przeciez w
    > naszym kraju obowiazuje takie prawo budowlane i taki kpa (+ ustawa o
    > ustroju sadow administracyjnych), ze autostrady i stadiony na euro
    > nigdy nie powstana, bo bedzie to proceduralnie niemozliwe (wystarczy
    > jedna skarga do WSA, a pozniej do NSA zeby cala sprawa utknela
    > przynajmniej na 1,5 roku). Pomijam juz kwestie przetargow, bo te
    > pewnie potrwaja bardzo dlugo.

    I teraz pytanie: Kto to Prawo Budowlane i taki KPA uchwalił?
    Czy też Kaczory?
    A co do Euro 2012, to osobiście uważam, że ta decyzja była poważnym błedem,
    skończy sie to kompromitacją, a jeszcze nasze dzieci będą spłacały kredyty
    zaciągnięte na te inwestycje.