    From: "stefan" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki fundusz polecacie? [na 2 lata]
    Date: Mon, 13 Aug 2007 00:46:51 +0200

    W wiadomości news:m3hcn57dq8.fsf@maximus.localdomain, Krzysztof Halasa
    napisał:

    > Tzn. "bylby" chyba, bo na razie takiego nie bylo. Z tym, ze PIS ma
    > ulatwione zadanie - pieniadze wyciagniete przez poprzednikow
    > wyciaga dokladnie tak samo (z dokladnoscia do nieco obnizonej skladki
    > rentowej, ale za to z wieksza skladka zdrowotna, ktorej nie mozna
    > odliczyc od dochodu).

    Obniżenie opłat notarialnych, likwidacja podatku od spadków i darowizn dla
    spadkobierców z I grupy pokrewieństwa, obniżenie podatku od sprzedaży
    nieruchomości - tego nie zuważasz?
    A ukrócenie samowoli operatorów telekomunikacyjnych, wprowadzenie
    rzeczywistej konkurencji na krajowym rynku telekomunikacyjnym, rozwalenie
    monopolu korporacji zawodowych - tego też nie dostrzegasz?
    Przypomina mi sie takie powiedzenie: Każdy dobry uczynek zostanie kiedyś
    ukarany!
    W tej sytuacji pasuje jak ulał :(

    > Do tego dochodza nowe pola dzialania
    > (np. finansowanie sluzby zdrowia ze skladek OC kierowcow - nie nalezy
    > mylic z ofiarami wypadkow powodowanych przez tych kierowcow, bo od
    > tego m.in. sa owe ubezpieczenia).

    A widziałeś kiedyś, żeby firma ubezpieczeniowa pokryła koszty leczenia ofiar
    wypadku?
    Bo ja o takim przypadku nie słyszałem, całość kosztów leczenia zawsze była
    pokrywana z budżetu Ministerstwa Zdrowia, natomiast firmy ubezpieczeniowe
    dotychczas pokrywały tylko koszty napraw samochodów.
    A pieniądze dla służby zdrowia muszą się znaleźć choćby z pod ziemi, jeśli
    nie chce się doprowadzić do katastrofy.

    > W to moge uwierzyc

    Że w 60 lat po wystąpieniu powojennego, rozłożonego w czasie na ponad 10 lat
    wyżu demograficznego, córki rodziców pochodzących z tego wyżu akurat weszły
    w okres rozrodczy? Przecież trudno o większą bzdurę!
    Najstarsze z nich mają już po blisko 40 lat, więc jakim cudem mogły wejść w
    wiek rozrodczy wiosną 2006 roku?

    > A Tobie sie wszystko w Kaczynskich podoba? Gratuluje.

    Nie wszystko mi sie u nich podoba, ale wybierając najmniejsze zło, tylko oni
    mi już pozostali, cała reszta klasy politycznej jest skompromitowana w moich
    oczach bezpowrotnie.