  • Data: 2004-11-01 09:57:54
    Temat: Re: jaki kredyt i gdzie ?????
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cm4u54$11l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > mam okazje kupić tanio mieszkanie za 70 tys PLN
    > i teraz jaki kredyt wziąść? w jakim banku najlepiej
    > zeby bylo tanio, czy brac w euro czy w PLN-ach - doradzcie cos

    Jesli zarabiasz w pln, to bierz w pln. Biorac kredyt w walucie obcej musisz
    liczyc sie z ryzykiem kursowym. Nie jest dobrym pomyslem narazanie sie na
    dodatkowe ryzyko przy tak duzym zobowiazaniu jakim to jest kredyt
    hipoteczny.
    Odnosnie kredytow hipotecznych to na rynku prawie kazdy bank oferuje taki
    produkt. Osobiscie polecam BPH.

    Pozdrawiam

    Baton