  • Data: 2004-12-29 19:46:09
    Temat: Re: jaki program dla "Zlotowki"(pkt przyjmowania przelewow)
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Blesso napisał(a):

    > ale baza bankow z danymi kodow kreskowych ( nazwa banku /oddzial adres?)
    > chodzi mi o to by miec jak najmniej wpisywania

    Widzę, że raczej nie masz doświadczenia w tych sprawach to może
    wyjaśnię. Powyższych danych NIE MA w zleceniu przelewu systemu Elixir
    (który obecnie nam miłościwie panuje). Oznacza to iż powyższych danych
    NIE TRZEBA już wpisywać w żadnym dostosowanym do obecnych realiów
    programie. Obecnie liczy się tylko numer konta, w którym to jest
    umieszczony numer oddziału.

    > czyli skan przelewu ( odczytuje sie z niego nazwa banku na ktore przelewa
    > sie forsiaki )

    To beneficjent ustala co jest w tym kodzie paskowym, więc tych danych po
    prostu tam może nie być (i raczej nie będzie!).

    > wpisuje dane wplacajacego kwote
    > to mowisz ze nie mozena odczytac numeru rachunku bankowego z kodu kreskowego
    > ? szkooda
    > to co mozna odczytac?

    To zależy od tego co ten kto wydrukował taki kod chciał tam umieścić.
    Nieprzypadkowo taki kod drukuje się w polu "Tytułem".

    > (np na przelewach bankowych / lub rachunkach wystawionych przez
    > przedsiebiorstwa ( TP SA / Plus/Era/ Idea czy chocby gazowania )

    Można tam z reguły odczytać "to jest przelew za fakturę numer xxx" a
    czasami może "to jest przelew od klienta o numerze yyy w naszym
    programie księgowym".

    Pozdrawiam!