  • Data: 2006-01-26 21:11:16
    Temat: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > to to ja Cie oswiece! natwest - Gold Advantage - 10GBP miesiecznie

    No wiec nie oswieciles mnie, bo to o czym napisales nie jest zwyklym kontem
    osobistym a calym kombajnem bankowosci do prywatnej osoby, lacznie z
    ubezpieczeniami turystycznymi, znizkami na pozyczki, bezproblkemowym
    zalatwieniem pozyczki na dom, znizki w ubezpieczeniu samochodu, domu, poza
    tym oplata jest przez 3 miesiace - wlasnie na pokrycie tych ubez[pieczen...
    Wiec nie wprowadzaj w blad ludzi, ze jest platne, bo napisz co jest w
    zamian.
    a tu link dla zinteresowanych:
    http://www.natwest.com/personal/services/currentacco
    unts/index.asp?navid=PERSONAL/ACCOUNTS_SERVICES/CURR
    ENT_ACCOUNTS/ADVANTAGE_GOLD