  • Data: 2011-01-04 12:14:44
    Temat: Re: jakie karty w egipcie?
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie to polecam kupić dolary i rozmienić je na lotnisku przy kupowaniu
    > wizy. Tak btw to podziwiam nasze kantory które sprzedają jednodolarówki o
    > 30% drożej i jeleni którzy je kupuja. Na miejscu bez problemu można
    > rozmienić albo wymienić na egipskie funty i płacić nimi (to się
    > najbardziej
    > opłaca). Nie polecam automatów do wymiany, kurs wychodzi gorszy.
    >
    > No i jedna zasada, nie wymieniać za dużo bo w drugą stronę nikt ci nie
    > wymieni.

    Potwierdzam to co napisał przedpiścca, najlepiej dolary, zadnych euro,
    generalnie ja nie wymieniam na funty egipskie, chociaz czesto dostaje resztę
    w tej wlasnie walucie ale wykłócajać sie mozna dostac i w dolarach (jak
    akurat mają).
    Potwierdzam także, że nie da się wymienić póżniej funtów na dolary czy
    cokolwiek, za to kurs wymiany walut jest w calym Egipcie jednakowy bo jest
    ustalany urzędowo, wiec niewazne gdzie sie wymienia. Polecam wziac duzo
    jednodolarówek ;-) zawsze sie opłaca ;-) znam kantory przyajmniej w Wawie
    gdzie można je kupić za tą samą cenę co wyższe nominały.
    pozdrawiam
    Wasz yossarian ;)