  • Data: 2010-12-30 12:14:34
    Temat: Re: jakie karty w egipcie?
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-30 08:18, zbig pisze:
    > witam,
    > mam pytanie gdzie teraz są najkorzystniejsze przeliczniki?
    > do wyboru mam:
    > debetówki:
    > 1. mbank visa
    > 2. citi mc
    > 3. openfinance visa
    >
    > kredytówki (chyba tam się raczej przyda cash? ale może na jakieś zakupy kk)
    > 1. citi visa
    > 2. citi mc
    > 3. pekao mc
    >
    > a może jest coś co w miarę szybko można wyrobić, a miażdży wyżej wymienione?
    >
    > dzięki za odpowiedzi :)

    Ja wypłacałem Aliorową MC i też nią płaciłem. Kursy wychodziły na pewno
    lepiej, niż złodziejskie przeliczniki w kantorach w Egipcie (USD->EGP).
    Kursy w automatycznych kantorach mniej więcej były porównywalne, czasami
    minimalnie na korzyść wymiany USD w stosunku do wypłaty z karty MC.

    W Jordanii płaciłem mBankową Visą, bo MC jakoś tam nie za bardzo były
    lubiane w POSach i bankomatach Arab Banku. Za to miałem ciekawostkę
    przyrodniczą, bo dwie wypłaty JOD w bankomatach kartą MC Aliora w ogóle
    do dzisiaj nie zostały zaksięgowane i nigdy nie zniknęły mi te pieniądze
    z konta ;-) (ok. 80 JOD w sumie).

    Pozdr,
    Tomek