  • Data: 2011-01-04 12:36:07
    Temat: Re: jakie karty w egipcie?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:14:44 +0100, yoss napisał(a):

    > Potwierdzam to co napisał przedpiścca, najlepiej dolary, zadnych euro,
    > generalnie ja nie wymieniam na funty egipskie, chociaz czesto dostaje resztę
    > w tej wlasnie walucie ale wykłócajać sie mozna dostac i w dolarach (jak
    > akurat mają).

    Lepiej płacić i targować się w funtach.

    > Potwierdzam także, że nie da się wymienić póżniej funtów na dolary czy
    > cokolwiek, za to kurs wymiany walut jest w calym Egipcie jednakowy bo jest
    > ustalany urzędowo, wiec niewazne gdzie sie wymienia.

    Tylko w sklepie podając ci cenę w dolarach będziesz miał przelicznik do
    funta 1:5 a nie 1:5,7

    > Polecam wziac duzo
    > jednodolarówek ;-) zawsze sie opłaca ;-) znam kantory przyajmniej w Wawie
    > gdzie można je kupić za tą samą cenę co wyższe nominały.

    Nie ma sensu uganiać się po mieście za drobnymi(we Wrocławiu był problem by
    dostać coś innego niż 100 i 50 w kantorach) skoro na lotnisku przy
    kupowaniu wizy bez problemu rozmienią. A i tak polecam wymieniać na bieżąco
    na funty i miec trochę monet jednofuntowych (tyle kosztuje wc ;))

    --
    Kojer