  • Data: 2010-04-30 08:56:18
    Temat: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ (Dominik) pisze:
    > Może nie pamiętasz, ale miłościwie panująca jedynie słuszna partia składa
    > się z ludzi, którzy w kilka godzin obalili rząd, żeby tylko nie przeszła
    > uchwała lustracyjna.

    nie mozna w imie prawa i sprawiedliwosci mordowac wszystkich jak
    popadnie - taka slepa zadza sprawiedliwosci prowadzi tylko do totalitaryzmu.

    > Teraz Komorowski również rozwala jednym podpisem IPN, żeby miłościwie
    > panujący mogli położyć łapę na archiwach.

    Historie jak i IPN pozostawil bym historykom a nie politykom.
    ztcw to kazdy bedzie mial dostep do archiwow.

    > Kolejna sprawa to Tusk, który zapytany o mianowanie prezesa NBP odpowiada
    > "poczekamy", a przecież to nie do niego należy decyzja.

    tu masz racje.

    > Wycieranie sobie
    > tyłka prawem i konstytucją to obecnie norma u miłościwie panujących.

    to akurat robila kazda wladza w PL.

    > To jest w Twojej opini słuszny sposób osiągania celu?

    nie - ale przynajmniej nikt mnie nie wyzywa w imie prawa i
    sprawiedliwosci od zomo i jesze tam kilku innych...

    nie glosowalem na PO ale glosowalem przeciw PIS i potrafie sie do tego
    przyznac.

    wybacz ale bardziej mnie interesuje gospodarka i to jak bedzie sie zylo
    mi i moim bliskim niz historia, bede popieral kazdego kto bedzie pchal
    ten kraj na sciezke rozwoju niezalezni od opcji politycznej.

    > PS
    > Polecam nocną zmianę.

    no to pozostaje tylko glosowac na dzisiejszych 20-30 latkow;) wtedy
    odpadnie problem z lustracjami...

    > PS2
    > Szymborską bym wywalił z listy.

    nobel przeszkadza - czy to ze jest kobieta?

    pozdraiwam
    SlawcioD