    Date: Tue, 09 Dec 2014 21:49:46 +0100
    From: mx <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: je*any mbank

    On 09/12/2014 20:27, r...@g...com wrote:

    > 1) Płatności -> Pulpit
    > 2) Najeżdżam myszą nad rachunek USD i wybieram 'Przelew własny'
    > 3) Jestem w przelewie. Niby wszystko OK.
    > 4) z lewej wybieram "Za granicę lub przelew walutowy", bo chcę zmienić typ przelewu
    > 5) Z prawej rachunek źródłowy przestawia się na domyślny
    >
    > To jest niezgodne z intuicyjnością interfejsu użytkownika. Tester dał dupy, albo
    komuś się tego nie chciało poprawić.

    > BTW jest jakiś inny sposób na wejście w przelew walutowy dla wybranego wcześniej
    rachunku? Bo ja nie znalazłem.

    Konkurencja też nie lepsza, lata temu zgłoszone, nie poprawione. Sync -
    wybierasz przelew zagraniczny (na 100 % nie w PLN), ale podpowiada Ci
    się konto złotówkowe, mimo że masz i w eur i w usd. Optima - robisz
    przelew na powiązane (na 100% nie w Optimie), ale domyślnie masz ten
    rachunek, nie powiązany. Warning, jak nie zmienisz bije po oczach, ale
    to dla banku prostsze niż logika.