eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankije*any mbankRe: je*any mbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: je*any mbank
    Date: Tue, 09 Dec 2014 21:55:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <m67nj4$grr$1@node1.news.atman.pl>
    References: <4...@g...com>
    <m64593$fur$4@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <5485c420$0$21552$65785112@news.neostrada.pl>
    <m658i0$f8e$1@node2.news.atman.pl> <8...@a...kjonca>
    <m67hhu$a6g$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.230.8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1418158500 17275 77.79.230.8 (9 Dec 2014 20:55:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Dec 2014 20:55:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    In-Reply-To: <m67hhu$a6g$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607833
    [ ukryj nagłówki ]

    On 09/12/14 20:11, MarcinF wrote:
    > mbank ma swoje forum, to tam toczy się więcej dyskusji
    > na temat nowego interfejsu.

    O! Fajnie!
    A potem ostro w dół...
    Autor: Jaromir_Wielki. Naprawdę reprezentant banku powinien się tak
    nazywać? A może ma Wielki na nazwisko? No może. Ale wspomina koleżankę
    (szefową?) mIzaK, więc raczej to nie jest standard Imię_Nazwisko.
    > Witajcie. Po na prawdę
    Naprawdę??? Cholera, trzy (tutaj cztery) słowa i dwa błędy. Ale może
    warto dać mu szansę.
    > konstruktywnej i rzeczowej wymianie wiadomości [...] postanowiłem założyć wątek, w
    którym każdy będzie mógł przedstawić zaobserwowane przez siebie usterki
    Dopiero po konstruktywnej wymianie wiadomości (czytaj w korpojęzyku:
    opieprzu)? Bank, który wręcz promuje (czytaj: na siłę wciska)
    "dominujący portal społecznościowy" zastanawia się, czy dać społeczności
    możliwość jakiegoś dialogu?? Kpiny???
    Potem bełkot, informacje informacje, interpunkcja średnia, "Iza obiecała
    że mEkipa postara się ustosunkować", no zaprawdę porwali mnie takim
    argumentem.
    Przeleciałem wzrokiem wątek dalej. Ojej, dwie mIzyK, obie ze strony
    banku, to nie ułatwia. Jaromir do wątku wstawia oftopy, mimo że sam
    prosił o dyscyplinę. No ale nic to, szukam jakichś informacji
    "poprawiono to i śmo, ale tamto i siamto będzie na talerzy w Q1".
    Znalazłem jedną poprawkę: dodanie daty ostatniego logowania (łaaał ale
    super słitaśne). A potem poniższe, się załamałem i odpuściłem:
    21.08.2014 09:58
    > blindoln napisał(a):
    >
    >> Dlaczego trwało to 8 miesięcy? Dlatego dlaczego nie trwało to 36
    >> miesięcy. Po prostu teraz znalazł się czas by przeanalizować
    >> potrzeby, zaprogramować i przetestować. Przy obecnych projektach
    >> jaki prowadzi mBank i tak się dziwię, że jest to szybciej niż
    >> później.
    >
    > Od razu widać, że obecny skład mRady dobierany był bardzo dokładnie...
    > To jest woda na młyn mEkipy - równać do gorszych. W firmach, którym zależy nikt nie
    pociesza wszystkich, że trwało tylko 8 miesięcy, a nie 36, każdy zastanawia się, czy
    zamiast w 8 miesięcy nie można było tego zrobić w 3 miesiące i co można poprawić,
    żeby następnym razem trwało krócej. Tutaj jak widać filozofia otwierania szampana
    przy byle okazji jest bardziej popularna.
    > Druga sprawa - sorry, ale mam gdzieś inne projekty mBanku. Do *** z menadżerami,
    którzy tolerują wprowadzanie niechlujnie zrobionych lub niedopracowanych projektów
    uzasadniając to rzekomo ważnymi innymi projektami. System transakcyjny to jest serce
    banku i nie powinno być nic ważniejszego niż jego maksymalne dopracowanie.
    > Wreszcie trzecie - od wdrożenia nowego systemu minął ponad rok, półtora roku temu
    karmiono nas bajdurami o tym jak to po roku wszyscy będą już szczęśliwi tylko w nowym
    zajefajnym systemie. To chyba najlepsza ocena dla mBanku - system okazał si na tyle
    spartaczony, że nie tylko wszyscy nie są szczęśliwi, ale na razie klienci Multi i BRE
    są w starym, a i klienci mB mają dostęp do starego systemu. To jest sukces? Moim
    zdaniem to jest porażka i to ciężka.
    >
    > Szczerze mówiąc mimo wszystko podziwiam jak efektywne jest to pranie mózgów, które
    robią Wam w Łodzi - to faktycznie jest niewątpliwy sukces mEkipy, że przekonali Was,
    że porażka jest wspaniałym sukcesem. Tylko czy aby na pewno nie przenosicie się tym
    samym do wirtualnego świata mEkipy?....


    --
    Alf/red/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1