eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankije*any mbankRe: je*any mbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: je*any mbank
    Date: Wed, 10 Dec 2014 14:59:28 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 23
    Message-ID: <m69jj1$hkv$1@srv.chmurka.net>
    References: <4...@g...com><m64593$fur$4@port
    raits.wsisiz.edu.pl><d...@g...co
    m><5485c420$0$21552$65785112@news.neostrada.pl><m658i0$f8e$...@n...news.a
    tman.pl>
    <8...@a...kjonca><X...@1...0.0
    .1><8...@a...kjonca><XnsA3FE5BE0D6384budzik61pocztaonetpl@127.
    0.0.1> <8...@a...kjonca> <m66jnl$aqf$1@srv.chmurka.net>
    <l...@4...net>
    <m66nu5$cee$1@srv.chmurka.net>
    <11vfurgcyig6y$.1ud9t880wxgkg.dlg@40tude.net>
    <m671qm$gin$1@srv.chmurka.net>
    <zvvehcx7a5is.xbalxgvu0mho$.dlg@40tude.net>
    <m67a95$jup$1@srv.chmurka.net>
    <1jjay30pkgqlv$.1fd3mxtbac2rk.dlg@40tude.net>
    <m6915c$as4$1@srv.chmurka.net>
    <1l8x12d9ljfxy$.19nv3htfdj55n.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1418219937 18079 213.192.88.238 (10 Dec 2014 13:58:57 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Dec 2014 13:58:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607882
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1l8x12d9ljfxy$.19nv3htfdj55n.dlg@40tude.net...
    >
    > X lat temu wypelniałam wniosek on line o kartę Citi. Wniosku trzy
    > strony, w połowie mi się znudziło, zamknęłąm wszystko. Nazwisko i
    > telefon zdązyłam wpisac - już następnego dnia miałam telefon czy aby na
    > pewno NIE chcę tej karty... chciałam, przysłali.
    >
    > Wiem, było to X lat temu, przez ten czas weszły rekomendacje różne etc.
    > ale i konkurencja. Wydaje mi się że masz szansę :)
    >
    Zniechęcił mnie Polbank. Mieli fajną, chwaloną tu za przeliczniki kartę.
    Mieli dobre % na koncie z dzienną kapitalizacją więc miałem tych kont z 50
    szt. Dzwonili, namawiali na złożenie wniosku o kk. Dwa razy dałem się
    namówić (raz komuś z oddziału, raz komuś z centrali), dwa razy: "Analityk
    mówi nie i ja nie wiem dlaczego.". Potem kiedyś przysłali mi informację, że
    jako stałemu klientowi mogą mi dać bez dostarczania żadnych dokumentów. Pół
    roku później byłem w oddziale to się zapytałem. Nie wiedzieli o czym mówię.
    Nie mam zamiaru już więcej marnować mojego czasu na składanie wniosków o kk.
    Jak zadzwonią i załatwią to bezboleśnie to się ewentualnie, łaskawie zgodzę.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1