  • Data: 2009-11-11 08:36:01
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 09:02, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > Generalnie żenująca ta dyskusja,
    Widzę, że wyższa kultura się odezwała.

    > http://www.online.citibank.pl/rabaty/
    To jest program partnerski. Mnie chodziło o sytuację gdzie idziesz do
    sklepu, mówisz: zapłacę kartą (dowolną:debetową lub kredytową
    dowolnego banku) i otrzymujesz z tego tytułu rabat. Rzekomo powinno
    przecież być taniej tylko dlatego, że płacę kartą (dowolną). I nie
    pisz mi o cash back bo to daje bank, nie sklep.