  • Data: 2009-11-11 22:03:35
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Clegan pisze:
    > On 11 Lis, 09:02, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:
    >
    >> Generalnie żenująca ta dyskusja,
    > Widzę, że wyższa kultura się odezwała.

    Po prostu wyrażam swoje zażenowanie i tyle. Kulturalnie. :)

    > To jest program partnerski.

    Prosiłeś o wskazanie sklepów, które przy płatności kartą kredytową
    sprzedają taniej niż gotówką- proszę zatem. Jak dla mnie koniec tematu.

    > Mnie chodziło o sytuację gdzie idziesz do
    > sklepu, mówisz: zapłacę kartą (dowolną:debetową lub kredytową
    > dowolnego banku) i otrzymujesz z tego tytułu rabat.

    Nie, poprosiłeś o wskazanie sklepu, gdzie zakup kartą będzie tańszy niż
    gotówką- wskazałem.

    Teraz Twoja kolej- pokaż sklep, który miał terminal i zrezygnował z
    niego- oraz skonfrontuj z ilością sklepów, które terminal zainstalowały.

    W dodatku są takie miejsca, gdzie gotówką NIE DA SIĘ zapłacić- wymagana
    jest karta.

    > Rzekomo powinno
    > przecież być taniej tylko dlatego, że płacę kartą (dowolną).

    Czemu dowolną? Tego warunku we wcześniejszym poście nie postawiłeś. A
    stawiasz teraz dlatego, żeby nie wyszło, że się myliłeś i dałeś plamy :)

    A w ogóle to każdy płaci jak chce i gdzie chce- bądź zdrów ze swoją
    gotówką, dużo szczęścia życzę. Ale nie wymyślaj niestworzonych historii
    oraz bzdur, bo przykro czytać i ręce opadają.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    --
    Michał