  • Data: 2022-03-03 11:58:23
    Temat: Re: jeśli chcesz pomóc Ukrainie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 3 marca 2022 o 11:42:04 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Co do numeru konta bankowego to podają stale w stopce programu telewizyjnego
    Ukraina 24 (poza netem dostępny np. na Hotbird).
    > Czytam: IBAN UA223226690000026007300905964.
    > I jeszcze jakiś kod: (cyrylicą EDRPOU) 39696398, jest również QR-kod.
    > Ktoś zweryfikuje czy nie ma literówki?

    A Tobie to internet wyłączyli?
    I czyje właściwie ma być to konto, na co zbierają?
    Bo na armię to jest:
    IBAN UA843000010000000047330992708
    EDRPOU Code 00032106 (ale co to jest EDRPOU to nie mam pojęcia, bo sprawdzenie w
    google, że to rodzaj KRS, się nie liczy).

    A co to jest w ogóle ta Ukraina24? Może to jakiś ruski fake?

    Ciekawostką jest to, że jak się pojawiła możliwość wpłacania kartą, to były do wyboru
    hrywny, euro, dolary i ruble - ale ruble teraz znikły.
    Funtów nie ma, szkoda, nie chcę tuczyć curvy.