    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta Citibank -BP
    Date: Wed, 17 Dec 2003 21:25:16 +0100

    Użytkownik "Marek" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:brpsub$20$1@inews.gazeta.pl...

    > Na dzień dobry 30 zł (promocja) +(o tym już doczytałem po wizycie
    > przedstawicieli banku) 6,5 ubezpieczenia/mc. Czy to jest dużo ?

    Srednio.
    Nic rewelacyjnego, poza tym, ze karta ciebie znalazla.
    W kazdym banku bedziesz mial karte za 60-75zl + 0-3zl/mc oplat za
    ubezpieczenie.
    Wyjdzie na to samo lub taniej.
    A sa promocje po 30zl, nie pomne teraz gdzie.
    Oprocentowanie kredytu w karcie najwyzsze na rynku- ok. 38%
    W BPH bodaj 22,9%, w PKO BP chyba bys mial 19,9%
    Wiem, ze nie warto z tego kredytu korzystac, ale a nuz ci cos wypadnie...

    > Po roku bez
    > zobowiązań mozna myśleć o innym rozwiązaniu.

    Bedzie ci sie chcialo co roku zalatwiac jakies kwity?
    Dotad przy takiej szerokiej ofercie rynku ci sie nie chcialo sobie czegos
    takiego zalatwic, a teraz nagle co roku bedziesz biegal za promocjami?
    Obstawiam, ze przy niej zostaniesz...;-)

    > Jakie alternatywy przy tym
    > poziomie odpowiedzialności banku ?

    Przy jakim "tym" poziomie?
    Co ty mi chcesz sprzedac? ;-)
    Otrzasnij sie troche z wplywow tego marketingowca ;-))
    Wszystkie banki maja ubezpieczenia swoich kart.
    A i ustawodawca nam ostanio "zrobil dobrze"

    > A że marketingowiec sprytny to fakt- świadczy ilośc chętnych.

    widze, widze ze sprytny...;-)

    > rzucac
    >
    > Dlatego pytam mądrych ludzi, a nie przyjmuje bezkrytycznie tego, co mi
    > nawciskał gościu z banku.

    Nie przesadzaj, pytasz wszystkich a odpowiadaja ci ktorzy maja akurat czas
    albo sa uczuciowo zwiazani z jakim bankiem i koniecznie ci go chca
    zareklamowac. Kolege AP juz poznales...;-)

    A wybor i tak jest twoj i twoje pieniadze...

    > IMHO w Twoich wypowiedziach jest troche za dużo agresji.

    Calkiem powaznie mowie, ze gdybys po kilku latach uzytkowania KK prezentowal
    taki poziom obaw o jej bezpieczenstwo, to uwazalbym ze powinienes o tym z
    jakims psychologiem porozmawiac. I wtedy bym nie pisal o tym z ;-) tylko bez
    tego.

    Na newsy pisze sie krotko. Ja nie uzylem zadnych wykrzyknikow czy
    "krzyczacych" wielkich liter. Intonacje to juz ty sobie podkladasz pod moje
    teksty.

    > /moja agresja

    /agresja za agresje
    kazdy sadzi wedlug siebie
    /agresja za agresje
    ;-) W podstawowce mielismy takie (niegramatyczne) haslo: "jak kto sie wypina
    to nie moja wina" i potem nastepowal siarczysty klaps w "jestestwo"
    wygladajacego przez okno... Podstawiles sie...;-)

    > Tu masz rację.

    Skoro tu mam racje to dlaczego wyzej bylem agresywny piszac ci o tym samym -
    ze przesadzasz skupiajac sie tylko na bezpieczenstwie?
    Ale moze to tez marketing... W koncu utrwalony mit o rzekomej znacznej
    przewadze w bezpieczenstwie KK Citka to jedna z niewielu zalet jego kart...

    > Pozdrawiam, dzięki za merytoryczną część wypowiedzi.

    Cala byla merytoryczna...

    BTW my tu tylko o bezpieczenstwie a w calym watku nikt sie nie zajaknal, ze
    nie wszystkie karty jednakowo korzystnie sie uzywa za granica, o wplywie
    waluty rozliczeniowej na koszty uzytkowania (Visa vs Mastercard, USD vs EUR
    itp.)

    Google przyjacielem twoim...

    --
    Pozdrowienia