  • Data: 2007-07-18 12:03:12
    Temat: Re: karta kred. z Millennium - ile się czeka?
    Od: "=== igoR ===" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobna sytuacja u mnie jest. Wszystko zalatwilem w ubieglym tygodniu.
    > Jutro mam sie zglosic po odbior karty (sam zdecydowalem ze przyjde
    > osobiscie, nie chcialem by wysylano mi ja poczta).

    Ja też poczcie nie ufam :)
    Reasumując: podejrzewam, że dużo zależy od kompetencji osoby obsługującej. Jak
    się postara i "pogoni" górę, można wszystko załatwić.
    W ub.r. załatwiałem spory (ponad 300 tyś.) kredyt hipoteczny w BPH. Sam byłem
    dobrze przygotowany, miałem wszystkie papiery jakie mogłem mieć, i jak
    złożyłem wniosek, za 9 dni kalendarzowych miałem telefon z zaproszeniem do
    podpisania umowy. Dziwie się, że w niektórych bankach trwa to 30-60 dni. A
    może nie dziwię, znajoma pracuje w nieruchomościach i wiem, że ludzie często
    sami opóźniają, nie dostarczą jednego papierka, a to wystarczy, aby zablokować
    wysyłkę do centrali banku, gdzie najczęściej są podejmowane takie decyzje.

    --
    igoR