  • Data: 2008-08-08 07:40:45
    Temat: Re: karta z autoryzacją pin
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Aug 2008 09:19:06 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Tylko zgaduje ale chyba to sposób na bezbolesną zmianę technologi. Za
    > kilka lat pojawią się karty tylko z chipem

    No to niechaj przestaną mydlić nam oczy. Bo z 3 KK aż 2 mam czipowe
    (Money.pl/BZ oraz Orange/mBank) i tak jak nie mam zgryzu pchając kartę w
    szparkę, to jak widzę, że w sklepie biorą się za jej suwanie, to mnie aż
    śmiech bierze.

    Dobrze, że w mBankowej mogę sobie ustawić skromny limit dobowy (nawiasem
    mówiąc to jest chyba jedyna przyczyna, dla której za kilka miesięcy
    rozważę możliwość wywalenia 50 zeta na przedłużenie karty), więc luz, ale
    już BZ na takie eksperymenty nie pozwala.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl