  • Data: 2008-08-09 18:48:58
    Temat: Re: karta z autoryzacją pin
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > Chyba że się okaże, że czip to jest podpucha, że to 'zabezpieczenie'
    > funta kłaków warte nie jest.
    > Ale ja nie wiem tego, na razie nadal ufam.

    To nie jest kwestia zaufania. Skopiowanie sciezki magnetycznej
    kosztuje praktycznie grosze, odpowiednie urzadzenie moze zupelnie
    latwo skonstruowac dorastajacy amator elektronik z elementow za 50 zl
    (lub mniej). Alternatywnie mozna kupic gotowy czytnik (/zapisywacz) za
    kilkaset zlotych. Szansa powodzenia wynosi praktycznie 100%.

    Procesora tak tanio zlamac raczej sie nie da, trzeba zainwestowac duzo
    wiecej przynajmniej w wiedze i szansa powodzenia jest nizsza.
    --
    Krzysztof Halasa