  • Data: 2013-07-12 23:57:21
    Temat: Re: karty indukcyjne
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Czegoś nie rozumiem. Płaciłem wielokrotnie PayPassem (nie PayWave) >50 i
    > potwierdzałem pinem.

    Ale ten pin trafiał do banku, nie do karty, wymaga to autoryzacji online
    i w wielu miejscach (np. krajach) w ogóle nie działa. To nie zabezpiecza
    przed próbą sklonowania karty, bank nie odróżni klona od oryginału,
    przynajmniej do momentu dokonania oryginałem jakiejś kolejnej transakcji
    z autoryzacją online.

    Karcie nie można podać PINu niezaszyfrowanego zbliżeniowo (tak jakoś
    wyszło), a PayPassowi nie można go zaszyfrować. Z tym że myślę że to się
    zmieni.
    --
    Krzysztof Hałasa