  • Data: 2013-07-13 17:42:07
    Temat: Re: karty indukcyjne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Chris94 wrote:

    > I akceptują płatności wykonywane stykowo bez autoryzacji PIN-em?

    tak,
    do zadnej karty po za debetowa do bankomatu nie mam pinu. Po prostu
    nigdy nie byl ustalony.
    Robienie zakupow czy ty w mcdonald czy tez w carrefour sprowadza sie do
    przylozenia karty w okolicach czytnika.

    Mam nawet klopot, zeby zaplacic w carrefur za pomoca paska
    magnetycznego, bo zanim zdaze przeciagnac karte przez ta szczeline, to
    czytnik wypisuje, dziekuje, zaplacone.