  • Data: 2013-07-17 23:37:28
    Temat: Re: karty indukcyjne
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Jesteś PRem bankowym? Komu innemu zależałoby na wymyślaniu absurdów?

    Brakuje argumentów? Nie jestem.

    > Nie żaden kolejny, tylko potrzebny jest np. telefon, albo inna
    > radiostacja itp, oraz czytnik. M.in. ten ostatni to także urządzenie
    > radiowe, mimo że (zwykle) małej mocy i o kiepskiej czułości.

    Potrzebne są przynajmniej dwa urządzenia. Jedno by zapewnić komunikację
    zespołu, drugie by zapewnić komunikację kart.

    > Nie "transakcję". Transakcje.

    Nie. TransakcjĘ. Sztuk jeden.
    Zanim nazbierasz drugi koszyczek, to trochę potrwa.
    I jeszcze musisz zapewnić ponownie warunki na odczyt karty.

    > Nie możesz myśleć kategoriami PR

    A Ty kategoriami fizyka z warunkami idealnymi.

    > chodzi o zaklinanie rzeczywistości. Żeby ustalić stan faktyczny,

    W stanie faktycznym masz do czynienia z ludźmi, a nie wzorami
    matematycznymi.

    > przeszkody. Nie chodzi o wymyślenie przeszkód, które nie istnieją.
    > W przeciwnym przypadku to nie prowadzi do niczego.

    Właśnie druga strona musi kalkulować i przewidywać przeszkody by ocenić
    ryzyko. A nie dziarsko przyjmować warunki idealne.

    > Zmienność w niczym nie przeszkadza

    Oczywiście że przeszkadza, zwłaszcza kiedy masz ograniczony
    czas na dokonanie transmisji (nie na zbliżenie karty, tylko
    na dokonanie transmisji w obie strony).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl