  • Data: 2006-12-08 16:15:09
    Temat: Re: karty z chipem
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Nie takie proste bo do zawartości pamięci chipa nie ma dostępu.
    > Nie powiem, że nigdy sie nie da, bo może ktoś zoś kiedyś wymyśli.
    > Narazie się nie da i to jest podstawowy plus karty z chipem.
    > Nie da się zrobić duplikatu karty.

    G* prawda, da sie i dalo sie juz dawno. To jest ciagly wyscig miedzy
    producentami kart i tymi, ktorzy chca je skopiowac.

    Problem nie jest w samej mozliwosci, ale w kosztach i w czasie, jakiego
    to wymaga.

    > Narazie znalazłem bank, który mówi, że on. I w praktyce się sprawdza. Dwa
    > razy ktoś mi podebrał kasę z konta na ogólną sume 12 tyś złotych i dwa razy
    > zwrot kasy trwał 2 dni.

    Bo ktos to zrobil nieudolnie, i nie znal PINu. Moze byc gorzej.

    Natomiast celem posiadania kart nie jest chyba blokowanie sobie
    12 kzl na dwa dni co jakis czas, a brak takich incydentow w ogole.
    --
    Krzysztof Halasa