  • Data: 2006-12-10 13:06:37
    Temat: Re: karty z chipem
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > co chcesz skopiować?
    > Pamięć, która jest dostępna tylko poprzez procesor, który na to nie pozwoli.

    Umowmy sie - Tobie nie pozwoli. Chcesz sie zabezpieczac przed samym
    soba?

    > Ba, każdy szyfr da się złamać, kwestia tylko kto ma na to milion na zbyciu.
    > Generalnie, łamanie chipów nie jest narazie dla zwykłych śmiertelników.

    Taaa, jasne. Tylko dla kogo?

    BTW: masz 1/10 tego miliona na zbyciu i karte do skopiowania?

    > Nic sobie nie blokuję, bo to nie moja kasa tylko banku.
    > Nie używam kart debetowych tylko kredytowe.
    > Po prostu wyciągam nastepną kartę.

    Masz ich nieskonczona ilosc?

    Moim zdaniem jednak lepiej miec jedna karte i pewnosc, ze nikt nam
    pieniedzy na niej nie zablokuje.

    Z tym, ze oczywiscie sama karta tego nie zapewni nigdy, ze wzgledu
    na fallbacki do paska magnetycznego i zelazka, oraz transakcje
    zdalne. Z tym, ze takie reklamacje powinny byc w przyszlosci
    rozpatrywane online.
    --
    Krzysztof Halasa