  • Data: 2006-12-09 00:06:28
    Temat: Re: karty z chipem
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3irgms6sy.fsf@defiant.localdomain...

    > G* prawda, da sie i dalo sie juz dawno. To jest ciagly wyscig miedzy
    > producentami kart i tymi, ktorzy chca je skopiowac.

    co chcesz skopiować?
    Pamięć, która jest dostępna tylko poprzez procesor, który na to nie pozwoli.

    > Problem nie jest w samej mozliwosci, ale w kosztach i w czasie, jakiego
    > to wymaga.

    Ba, każdy szyfr da się złamać, kwestia tylko kto ma na to milion na zbyciu.
    Generalnie, łamanie chipów nie jest narazie dla zwykłych śmiertelników.

    > Bo ktos to zrobil nieudolnie, i nie znal PINu. Moze byc gorzej.
    >
    > Natomiast celem posiadania kart nie jest chyba blokowanie sobie
    > 12 kzl na dwa dni co jakis czas, a brak takich incydentow w ogole.

    Nic sobie nie blokuję, bo to nie moja kasa tylko banku.
    Nie używam kart debetowych tylko kredytowe.
    Po prostu wyciągam nastepną kartę.