  • Data: 2006-12-10 10:51:44
    Temat: Re: karty z chipem
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    (...)

    > Przeczytaj uważnie co napisałem i odpowiedz mi co ma przydomek
    > socjalistyczny do tego, że na danych o transakcjach klientów i statystykach
    > robi sie ciężką kasę i to w państwach mało socjalistycznych.
    > Po prostu chcę się dowiedzieć jaka sekta ci wcisnęła ciemnotę, że
    > wykorzystywanie danych o transakcjach to przydomek państwa socjalistycznego.

    Pieniądze to jedno - a interes państwa to drugie.

    Podobnie jak płatności elektroniczne - telefonia GSM też rozwija się z
    powodu chęci zarobienia przez kogoś pieniędzy - co nie zmienia faktu, że
    każdy posiadacz aparatu GSM (o ile go używa) dobrowolnie i na własny
    koszt dostarcza "systemowi" danych o swej lokalizacji.

    Państwo socjalistyczne potrzebuje tych danych - nawet takie USA,
    rządzone przez nawróconych na konserwatyzm trockistów potrzebują
    ostastnio danych o swych obywatelach - i byłyby bardzo rade, gdyby każdy
    obywatel dokonywał wszystkich płatności elektronicznie.

    Państwo socjalistyczne chce naszego dobra - stąd musi wiedzieć, gdzie to
    dobro jest, najlepiej wtrażone gotówką. Karty świetnie to umożliwiają -
    stąd połączone siły banków i polityków stanowią liczną armię sztana - to
    tak dla Twojej miłości własnej, żeby było w konwencji sekty.

    Idź na spacer i zobacz, kto w Polsce zafundował sobie pierwszy marmury -
    ZUS i banki. Tyle "w temacie".

    Pozdrawiam imiennika.