  • Data: 2009-08-11 10:09:14
    Temat: Re: keszbek po polsku :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" h5rcoj$eie$...@n...interia.pl

    > IMHO szczególnie, w plastikowych, okrągłych
    > butelkach, z krótkim terminem do spożycia :)

    Krótki termin to sprawa butelki, nie czystości mleka.
    W takich samych butelkach, z takim samym terminem sprzedają i inni. :)

    Długoterminowe mleko warto czasami testować -- wlewać doń kefir. :)
    Jeśli nie ma konserwantów (a każdy twierdzi, że nie ma) mleczko
    zamieni się w kefir. Inna sprawa, że tych konserwantów może być
    tylko trochę i wówczas kefir tez powstanie...

    Mlekovita musi :) mieć najlepsze mleko, bo: ma nowe urządzenia, nie
    ma tu dróg :) a krowy mają czyściej :) w oborach niż ludzie w wielu
    pobliskich agroturystykach. :)

    Wiem -- bo osobiście sprawdzałem. :) W oborach oczywiście śmierdzi
    krowami, ale czystość jest taka, że niejedna agroturystyka oferuje
    ludziom (gościom?) brudniejsze pomieszczenia/pokoje. :)

    Sprawdzałem nie w okolicach Bielska Podlaskiego, lecz na Suwalszczyźnie?
    (czyli sprawdzałem raczej grajewskie łaciate?)
    Niby tak, ale kultura bydlęca ;) tutaj jest ponoć podobna. :)
    Może któregoś dnia wybiorę się na rekonesans po okolicach Bielska...

    Natomiast mleczarnia w Sokółce wygląda trochę odrażająco. :)
    Augustów na miejskiej plaży też :) wygląda ładniej niż od strony mleka. ;)

    -=-

    Zasłyszane po drodze:

    -- W naszej okolicy wszędzie tylko bydło... ;)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'