  • Data: 2006-07-04 06:14:34
    Temat: Re: kilka pytan na temat kart debetowych
    Od: "I.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e8cget$6pt$2@inews.gazeta.pl...

    > idz juz spac bo bredzisz.

    no tak, najlepszy argument, zaraz powiesz, ze jestem komuchem, potem
    cyklista czy marsjaninem... znam to.

    > za chwile się okaże, że czarne jest białe i że to inny mówili ze nie ma
    > kart bez limitu, a ty oczywiście mówiłeś, że są.

    A to akurat nie jest takie oczywiste jesli chodzi o kolory:) ale to temat
    nie na ta grupe.
    A co do "nielimitowanej" karty kredytowej. Nie ma karty kredytowej
    nielimitowanej - bo byc nie moze! Z prostej przyczyny, jesli masz takowa
    karte lub ma ja twoja firma, to prosze kupcie za nia bank ktory wam ja
    wydal... wszak KK jest bez limitu wiec w czym problem?
    A skoro nie mozecie, wiec jednak jest limit! To dokladnie to samo jesli
    chodzi o slogany o wolnym rynku czy tolerancji... tak jak nie ma karty
    kredytowej bez limitu tak nie ma na swiecie wolnego rynku i tolerancji. To
    sa jedynie haselka dla mas.