  • Data: 2009-04-24 19:14:45
    Temat: Re: kk Alior i przeniesienie karty
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > właśnie po raz pierwszy odwiedziłem placówkę aliora
    > powiedziano mi że przy przeniesieniu karty < 10000 wystarczy 6 ostatnich
    > wyciągów + oświadczenie

    wiem z dobrze poinformowanego źródła, że jeżeli pracownik wymaga aż 6
    wyciągów to wykazuje się lekką nadgorliwością...

    dodam też, że pracownik Aliora potwierdza dane zawarte w oświadczenie
    więc proszę ściemy nie wpisywać!
    raport z BIK również zostanie szczegółowo przeanalizowany...

    dzisiaj podpisałem umowę i czekam na kartę, zobaczymy jak duet
    bank+poczta sobie z tym zadaniem poradzą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    przy okazji pozdrawiam pracowników poznańskiego oddziału Aliora, gdyż
    okazuje się, że czytają grupę ;-D