  • Data: 2006-06-09 16:59:01
    Temat: Re: kk citi i warunki przyznania
    Od: "<[colombo]>" <u...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ra" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości
    news:44899de4$0$22584$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > kurcze napaliłem się na kk citi - zniżki w sklepach z których korzystam,
    > opłaty rachunków itp i dostałem decyzję odmowną :(
    >
    > P. Arek

    pytanie w jaki sposób chciałeś tę KK uzyskać??
    przez citiphone?? oddział?? agenta??
    może nie wypełniłeś jakiejś rubryczki oni są tam na to uczuleni, może
    powinienś spróbować jeszcze raz.
    Z doświadczenia wiem, że czasem wystarczy jeden telefon z wyjaśnieniami i
    można sprawę załatwić po naszej myśli. Ostatnio testowałem coś takiego na
    citku i mbanku, w obu przypadkach najpierw się stawiali, a później zrobili
    tak abym był zadowolony, czyli tak jak wnioskowałem.
    Wiesz mi każdemu bankowi zależy na kliencie, każdy ma plan do wykonania :))

    pozdr.
    Columbo