  • Data: 2007-07-23 06:51:18
    Temat: Re: kk citi - wyciagi - dlugie
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Niemniej, wracając do meritum - jak się ma na papierze, to można coś
    > udowodnić. Wyciąg elektroniczny jest funta kłaków nie wart, bo kazdy
    > prawnik podważy go, jako dowód w sądzie.

    Jestem podobnego zdania - dokumenty cyfrowe, bez podpisu elektronicznego sa
    dokumentami pomocniczymi, na podstawie ktorych mozna jedynie wnioskowac, ze
    takie dane znajduja sie w banku.

    jesli bank w miedzyczasie wykonal jakies operacje zmieniajace stan rzeczy (np.
    naprostowal omylkowe zaksiegowanie srodkow) i podaje inne dane, to dokument
    elektroniczny bez podpisu cyfrowego w konfrontacji z aktualnymi wydrukami nie
    bedzie mial znaczenia.