  • Data: 2007-01-08 08:14:54
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Coś mi się wydaje, że magiczny "staż pracy" (równie magiczny jak
    > "etat" :)) to pozostałość z dawnego systemu. W zależności od sytuacji,
    > po spełnieniu różnych warunków można było udać się na wcześniejszą
    > emeryturę. Z tego co wiem nie dotyczy to w najmniejszym stopniu osób
    > młodszych, tych, które są już w systemie OFE. Zatem mogę pracować
    > dajmy na to 5 lat i po osiągnięciu wieku emerytalnego dostaję groszową
    > emeryturę.

    po prawdzie pewien nie jestem jak wyglada sprawa z emeryturą - to sie
    moze jeszcze 5x zmienic, zanim sie do niej dojdzie.
    Ale juz sam fakt odpowiedniego liczenia urlopow wg stazu pracy jest imho
    wazny... pojdzie potem do normalnej pracy, i bedzie
    liczyl od poczatku, aby dojsc do 26 dni urlopu rocznie..

    Poza tym przy kilku latach pracy (o ktorych Marcin pisze) to pewnie
    mialby juz nie miesieczne wypowiedzenie, a trzymiesieczne

    Sierp