  • Data: 2007-05-28 20:07:25
    Temat: Re: kk - od ile jest gold?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:f3fai3$8uo$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > 20k jest w porządku, jakie trzeba mieć na to zarobki? W jakim banku dają
    > 20k silver?

    W ING i w Mille Sephore na pewno. Nie mam pojęcia ile trzeba zarabiać, ja
    przenoszę karty i stąd biorę limity. Rajfi na 100% do 25k daje Visę Nową
    (nie ich VC która jest do 10k tylko) oraz MC i ten bank bym Ci polecił do
    transakcji krajowych (nie do zagranicznych). BPH odpada (15k dla srebrnej).

    marekz