  • Data: 2007-05-28 20:08:40
    Temat: Re: kk - od ile jest gold?ó
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf pisze:

    > Ale coby to nie bylo, to bez okreslonych zarobkow i zdolnosci kredytowej, to te
    > limity sa raczej teoretyczne.
    > Dlatego podalem kalkulatorek Eurobanku, ktory w miare uniwersalnie pokazuje na co
    > mozna liczyc.

    To prawda. Ale też nie bardzo rozumiem, po co komuś bez zarobków karta
    kredytowa z dużym limitem. Trochę to nienormalne.
    Ale załóżmy, że bym tak chciał.
    Pewnie zamiast jednej karty z dużym limitem zrobiłbym sobie kilka kart z
    mniejszym. Na oświadczenie zamiast zaświadczenia, albo w ogóle za nic.
    Ostatnio mbank był łaskaw mnie rozbawić propozycją kk z limitem 6k. Nie
    limit mnie rozbawił, ale to, że używam konta w mbanku sporadycznie, a
    zasilam tylko wtedy jak chcę coś wypłacić z bankomatu. Konto mam od 10
    miesięcy, obroty zabawne, przeciętny stan konta 10 zł. Im wyszło 6
    tysięcy limitu.Żeby było zabawniej - dwa tygodnie temu tenże bank,
    działając wspólnie i w porozumieniu Orange, wyliczył mnie na 3,5k.
    Całkiem nieźle jeśli brać pod uwagę fakt, że dzieckowy telefon w orange
    ma abonament na 25 złotych i rzadko rachunki przekraczają 40 zł.
    Myślę, że jak bym tak trochę po mieście pochodził, to bym sobie te
    20tysięcy limitu uzbierał.
    Tylko po co?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****